نخستین جشنواره موسیقی حماسی اندیکا برگزار می گردد

به گزارش موسیقی آتش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا گفت: نخستین جشنواره موسیقی اندیکا، آواز های حماسی بختیاری در اواسط اردیبهشت 1401 برگزار می گردد.

نخستین جشنواره موسیقی حماسی اندیکا برگزار می گردد

سجاد کاظمی گفت: به همت انجمن موسیقی شهرستان اندیکا و با حمایت استدیو پیوند ایران زمین و انجمن موسیقی استان، نخستین جشنواره آواز های حماسی بختیاری در اواسط اردیبهشت سال 1401 در شهرستان اندیکا برگزار می گردد.

به گفته او این جشنواره در گستره منطقه ای استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد به صورت رقابتی در بین سنین 15 تا 30 سال برگزار می گردد و هدف اصلی از برگزاری این جشنواره نیز کشف و حمایت از استعداد های منطقه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا می گوید: این جشنواره در دو بخش برگزار می گردد که بخش اول شامل آواز ها و مقام های فولک حماسی بختیاری است و بخش ویژه به مقام حماسی آعلیداد و آواز های آیینی و مذهبی بختیاری اختصاص دارد.

قاسم بخگردده مسئول انجمن موسیقی، رئیس جشنواره است، داریوش اسکندری دبیر هنری، پویا محسنی مشاور هنری، نیما ظفری روابط عمومی و اساتید ملاقات محمودی، فرهنگ تیرگیر و پارسا برخورداری داوری آثار ارسالی این جشنواره را بر عهده دارند.

موسیقی آتش خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نخستین جشنواره موسیقی حماسی اندیکا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره موسیقی حماسی اندیکا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید