رونالدو: امیدوارم بعد از تعطیلات قوی تر و متحدتر از همواره بازگردیم

به گزارش موسیقی آتش، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس بابت شکست شب گذشته این تیم مقابل فیورنتینا، پیامی انگیزشی منتشر کرد و از هم تیمی هایش خواست سال 2021 را پرقدرت شروع نمایند.

رونالدو: امیدوارم بعد از تعطیلات قوی تر و متحدتر از همواره بازگردیم

به گزارش موسیقی آتش، فرایند شکست ناپذیری تیم فوتبال یوونتوس در رقابت های فصل جاری سری A ایتالیا، شب گذشته (سه شنبه) در هفته سیزدهم این رقابت ها و در آخرین بازی این تیم در سال 2020 با شکست خانگی 3 بر صفر مقابل فیورنتینا به انتها رسید. این باخت در حالی رقم خورد که یوونتوس در پی اخراج خوان کوادرادو در دقیقه 17 با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد و در نهایت متحمل سنگین ترین شکست خانگی اش شد.

کریستیانو رونالدو با انتشار پیغامی در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: روز گذشته با عملکردی ضعیف و نتیجه ای غیرقابل قبول، پفراینده بازی های خود در سال 2020 را بستیم، سالی که از بسیاری جهات خاص بود. استادیوم های خالی از تماشاگر، پروتکل های بهداشتی مربوط به کووید-19، به تعویق افتادن بازی ها، وقفه طولانی مدت پیش از شروع دوباره مسابقات و تقویم فشرده بازی ها، اما نمی توانیم برای چیزی بهانه بگیریم.

در ادامه پیغام فوق ستاره پرتغالی راه راه پوشان تورین آمده است: ما می دانیم که برای ارائه بازی بهتر و کسب پیروزی باید کوشش بیشتری از خود به نمایش بگذاریم و ثبات بیشتری هم داشته باشیم. ما یوونتوس هستیم و نمی توانیم چیزی کمتر از یک بازی عالی در زمین را بپذیریم. امیدوارم این وقفه کوتاه مدت به ما یاری کند تا قوی تر و متحدتر از همواره بازگردیم، چون هنوز تا انتها فصل زمان زیادی باقی مانده است و در نهایت ما بر این باوریم که خواهیم توانست بار دیگر با طرفداران تیفوسی خود قهرمانی در سری A را جشن بگیریم.

برنده پنج توپ طلا در انتها پیغام خود آورده است: به ما باور داشته باشید. به همان اندازه که ما به شما اعتماد داریم، به ما اعتماد داشته باشید و ما پاسخ این اعتماد را خواهیم داد. تا سوت انتها نخورده، هیچ چیز تمام شده نیست.

رونالدوی 35 ساله این فصل در 14 بازی از رقابت های مختلف پیروز شده 16 گل برای بانوی پیر به ثمر برساند.

شاگردان آندره آ پیرلو پس از تعطیلات کریسمس، در اولین بازی خود در تاریخ سوم ژانویه (14 دی) پذیرای اودینزه خواهند بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی موسیقی آتش بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رونالدو: امیدوارم بعد از تعطیلات قوی تر و متحدتر از همواره بازگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: امیدوارم بعد از تعطیلات قوی تر و متحدتر از همواره بازگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید