دروازه تهران تازه کجاست؟

به گزارش موسیقی آتش، بیست و دومین تکه از مرکز مکان های تاریخی و تفریحی متعددی را در خود جای داده است. به همین دلیل این منطقه را قطب گردشگری تهران می نامند. این را گفتیم که خبر بدهیم دیپلمات های کشور های آسیایی و آمریکای لاتین به همراه خانواده هایشان در برنامه تور گردشگری با این نقاط و فضا ها آشنا می شوند.

دروازه تهران تازه کجاست؟

به گزارش همشهری، مطلب از این قرار است که قطب گردشگری مرکز با برپایی تور گردشگری شهرداری منطقه22 این روز ها پذیرای مهمانان خارجی است تا جاذبه های غربی ترین منطقه مرکز را ببینند.

شهردار منطقه22، درباره این تور گردشگری می گوید: این تور گردشگری برای نخستین بار برنامه ریزی شده است و گردشگران در این تور از مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان جنگلی چیتگر، باغ گیاه شناسی و ... بازدید می نمایند. ظرفیت بالایی برای گردشگران داخلی و خارجی در این محدوده وجود دارد. این تور در یک مرحله برگزار شده و باتوجه به استقبال مهمانان خارجی، قرار است تا همچنان ادامه داشته باشد.

حمیدرضا حاجوی اضافه می نماید: این منطقه با 2هزار و 800 هکتار فضای سبز شهری شامل بوستان های جنگلی چیتگر، آبشار البرز، جوانمردان، وردآورد، خرگوش دره و لتمال کن از محیط های تفریحی و فرامنطقه ای به شمار میرود و همه روزه پذیرای هزاران نفر از شهروندان و هموطنان هستند. از سوی دیگر، مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس به تنهایی یکی از بزرگ ترین فرصت های گردشگری شهری تهران به شمار می رود و می توان از این فضا برای توسعه گردشگری بهره برد. به همین دلیل زیرساخت های مناسبی برای توسعه گردشگری در این منطقه فراهم شده و بخشی نیز مانند راه اندازی حمل و نقل کابلی همانند تله کابین آبشار تا دریاچه در حال شکل گیری است. با انجام این اقدامات می توان منطقه 22 را دروازه تهران نو دانست. در این تور های گردشگری دیپلمات های کشور های کره جنوبی، چین، کوبا، پاکستان، قزاقستان و برونئی از جاذبه های گردشگری این منطقه بازدید می نمایند.

منبع: فرارو

به "دروازه تهران تازه کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه تهران تازه کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید