خبرنگاران وام بگیرند

به گزارش موسیقی آتش، خبرنگاران: خبرنگاران و مدیران رسانه ها برای بهره مندی از وام خرید کالا، تا سرانجام دی فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه جامع رسانه های کشور اقدام نمایند.

خبرنگاران وام بگیرند

طبق تفاهم نامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت در مورد اعطای وام خرید کالای ایرانی به اصحاب رسانه؛ موسیقی آتش، صاحبان امتیاز و مدیران مسوول رسانه ها می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور (بخش موسیقی آتش/ درخواست های روزنامه نگاری) نسبت به ثبت درخواست برای بهره مندی از این تسهیلات اقدام نمایند.

موسیقی آتشی که در سامانه جامع رسانه های کشور دارای پرونده خبرنگاری تایید و بروزرسانی شده در 6 ماه اخیر هستند؛ تا خاتمه دی ماه فرصت دارند درخواست خود را ثبت نمایند.

این تسهیلات در مبالغ 30 و 50 میلیون تومانی و برای خرید کالای صرفاً ایرانی با 5 درصد تخفیف به اصحاب رسانه قابل پرداخت است.

نرخ سود وام با بازپرداخت سه ساله 18 درصد محاسبه خواهد شد.بعلاوه تضامین لازم برای وام 30 میلیون تومانی سفته دیجیتال و برای وام 50 میلیونی سفته دیجیتال به همراه یک ضامن کارمند (قراردادی، پیمانی و یا رسمی) و یا نامه کسر از حقوق وام گیرنده خواهد بود.فرآیند ثبت نام و تخصیص وام کالا به اصحاب رسانه پس از ارسال لیست اسامی متقاضیان واجد شرایط به وزارت صمت، طی اطلاعیه بعدی اعلام می گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "خبرنگاران وام بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وام بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید