جزئیات جدیدی از آیفون SE 3 لو رفت

به گزارش موسیقی آتش، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، با انتشار یک توییت جزئیات تازهی از گوشی آیفون SE 3 را فاش نموده است. همان طور که احتمالا می دانید، اپل در تاریخ 8 مارس (17 اسفند) یک رویداد تازه برگزار می نماید که در این مراسم بدون شک شاهد رونمایی از آیفون SE 3 خواهیم بود.

جزئیات جدیدی از آیفون SE 3 لو رفت

این تحلیلگر مشهور مدعی شده که اپل میخواهد در سال 2022 حدود 25 تا 30 میلیون واحد از این گوشی را به دست کاربران برساند که رقم قابل توجهی محسوب می گردد. او بعلاوه اعلام نموده که کاربران برای خرید این گوشی می توانند از بین 3 مدل 64، 128 و 256 گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. برای مقایسه باید بگوییم که نسل دوم آیفون SE فقط در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی به فروش می رسد و این یعنی کاربران برای مدل تازه به حافظه داخلی بالاتری دسترسی خواهند داشت.

متأسفانه به نظر می رسد اپل ترکیب رنگ این گوشی را تغییر نداده و بار دیگر با همان رنگ های سفید، مشکی و قرمز روبه رو می شویم. بعلاوه این افشاگر مشهور بار دیگر تأکید نموده که آیفون SE 3 از نظر طراحی تفاوت خاصی با نسل قبلی خود ندارد و بنابراین کاربران با خرید این گوشی از نمایشگر 4.7 اینچی با حاشیه های ضخیم و دکمه هوم حاوی تاچ آی دی بهره مند می شوند.

با وجود اینکه طی ماه های گذشته بعضی شایعه ها احتمال بهره گیری این گوشی از چیپست قدیمی A14 را مطرح نموده بودند، ولی مینگ-چی کو اعلام نموده که اپل برای این گوشی از چیپست A15 استفاده نموده است؛ برای یادآوری باید بگوییم که این همان چیپست استفاده شده برای گوشی های سری آیفون 13 است. به لطف استفاده از این چیپست، کاربران آیفون SE 3 می توانند از شبکه های mmWave و Sub-6GHz اینترنت 5G استفاده نمایند.

با وجود اینکه بعضی شایعه ها احتمال بهره گیری این گوشی از دوربین بهتری را مطرح نموده اند، اما این افشاگر در توییت خود به این موضوع اشاره ای ننموده و به همین دلیل ممکن است آیفون SE 3 با همان دوربین استفاده شده برای نسل قبلی به دست کاربران برسد.

در رویداد 17 اسفند به غیر از این گوشی، به احتمال زیاد شاهد معرفی آیپد ایر 5 هم خواهیم بود. بعلاوه گفته می گردد اپل در این رویداد حداقل یک کامپیوتر مک تازه هم رونمایی خواهد نمود. بعضی بر این باور هستند که مک مینی تازه با چیپست های M1 پرو و M1 مکس معرفی می گردد ولی بعضی دیگر می گویند که در این رویداد با مک بوک پرو 13 اینچی مبتنی بر چیپست تازه M2 روبرو می شویم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات جدیدی از آیفون SE 3 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدیدی از آیفون SE 3 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید