با شماری از باورهای مردم جهان درباره اعداد رند آشنا شوید

به گزارش موسیقی آتش، مردم بسیاری در سراسر دنیا باور دارند که اعداد رند یا تاریخ های رند برایشان خوش شانسی می آورند و موجب می شوند تا رویدادهای مثبت و اتفاقات خوب در زندگی آنها رخ دهند. بطور کلی، در سطح دنیا اقوام مختلفی زندگی می نمایند که هر کدام دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص و منحصر بفردی هستند. اما،باور به خوش یمن بودن یا نبودن اعداد از باورهایی بوده که در میان افراد مشترک است و فکر آنها را به خود مشغول کرد. با ما در مقاله باورهای مردم دنیا درباره اعداد رند همراه شوید تا شما را با مشهورترین آداب و رسوم مردم دنیا نسبت به اعداد رند آشنا کنیم.

با شماری از باورهای مردم جهان درباره اعداد رند آشنا شوید

لیست مطالب

آیا درست است که می گویند تاریخ رند با خودش خوش شانسی می آورد؟معامله در تاریخ رند خوش یمن است یا لاکچری؟تاریخ 9/9/99 یک تاریخ لاکچری است یا یک تاریخ خوش یمن؟ثبت تاریخ عقد در تاریخ رند 9/9/99دادن رشوه های میلیونی برای تولد نوزاد در تاریخ رند 9/9/99

آیا درست است که می گویند تاریخ رند با خودش خوش شانسی می آورد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر کسی تا به اینجای مقاله باورهای مردم جهان درباره اعداد رند بوجود آمده باشد، این است که آیا واقعا تاریخ های رند یا اعداد رند باعث می شوند که ما در زندگی خوش اقبال باشیم؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که هیچ اطلاعات و اخبار علمی، تجربی و منطقی در خصوص این موضوع وجود ندارند. زندگی به مواردی همانند تحصیلات، شغل و... وابسته بوده و نمیتوان گفت که اگر فردی در یک تاریخ رند بجهان آمد یا ازدواج کرد یا حتی در تاریخ رند به معامله املاک پرداخت، دارای ویژگی هایی خارق العاده است.

معامله در تاریخ رند خوش یمن است یا لاکچری؟

در سراسر جهان در تاریخ های رند خرید و فروش انجام می گردد و معمولا علت اینکه افراد این تاریخ ها را انتخاب می نمایند این است که آنها باور دارند این اعداد و تاریخ های رند موجب خوش یمنی معامله می شوند. البته، مشاهده شده است که تعداد زیادی از معامله هایی که در تاریخ رند انجام شده اند، شکست خورده و نتایج خوبی را بدنبال نداشته اند و برعکس، معاملاتی که در تاریخ های غیر رند انجام شده اند، نتایج بهتری داشته و پیروز تر بوده اند. بنابراین، بطور قطعی نمیتوان گفت که معامله در تاریخ رند باعث نتیجه مطلوب می گردد، چرا که این باور هیچگونه علت تجربی و منطقی ندارد.

تاریخ 9/9/99 یک تاریخ لاکچری است یا یک تاریخ خوش یمن؟

ممکن است افراد به دلایل مختلفی به اعداد رند توجه ویژه ای داشته باشند و این تاریخ ها برایشان با اهمیت باشند. یکی از دلایل عمده، این است که بسیاری از مردم اعتقاد دارند این اعداد خوش یمن هستند و هر کاری که در این تاریخ انجام گردد، نتیجه خوبی را بدنبال خواهد داشت. از دیگر دلایل علاقه مردم به این تاریخ های رند، این است که این اعداد بسیار لاکچری هستند. قابل ذکر است بگوییم که بعضی از این افراد حتی حاضر هستند مبلغ زیادی را برای ثبت این تاریخ در قباله ازدواج خود یا شناسنامه فرزندشان بپردازند.

ثبت تاریخ عقد در تاریخ رند 9/9/99

در چند روز مانده به این تاریخ، جوانان زیادی برای درج و ثبت آن در قباله ازدواجشان کوشش کردند، چرا که معتقد بودند این اعداد رند بسیار خوش یمن هستند و می توانند برایشان اتفاقات خوشی را در زندگی رقم بزنند. در سال 99 بعضی از دفترخانه ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در این تاریخ هیچ درخواستی را مورد پذیرش قرار ندادند و دفترخانه را تعطیل کردند.

دادن رشوه های میلیونی برای تولد نوزاد در تاریخ رند 9/9/99

در سال 99 بعضی از افراد برای درج 9/9/99 در شناسنامه فرزند خود حاضر بودند رشوه های میلیونی بدهند تا اتاق عمل را برای این روز رزرو نمایند. در این زمینه، خبرهای عجیبی در فضای مجازی منتشر شدند که یکی از عجیب ترین این خبرها، رزرو اتاق عمل در ساعت 9 و 9 دقیقه تاریخ 9/9/99 به وسیله پدر و مادری بود که نوزاد آنها از هیچگونه آمادگی برای تولد برخوردار نبود و این عمل برای سلامت نوزاد هم بسیار خطرناک بود. پدر و مادر این نوزاد با دادن 130 میلیون رشوه، اتاق عمل را برای این تاریخ و ساعت رند رزرو نموده بودند.

در راستای جلوگیری از تولد نوزادانی که هنوز آمادگی لازم را برای تولد در تاریخ 9/9/99 نداشتند، اقدامات بسیار زیادی به وسیله وزارت بهداشت صورت گرفتند. این سازمان برای پزشکانی که رشوه دریافت نموده بودند هم مجازات کیفری را مشخص کرد. یکی دیگر از اقدامات وزارت بهداشت این بود که بیان کرد هر نوزادی در طی 15 روز اول از ماه آذر متولد گردد، می تواند شناسنامه ای داشته باشد که در آن تاریخ تولد 9/9/99 درج شده است.

منبع: همگردی

به "با شماری از باورهای مردم جهان درباره اعداد رند آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شماری از باورهای مردم جهان درباره اعداد رند آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید