اعتراف بزرگ نیمار در مورد مسی ، فوق ستاره چه زمانی خداحافظی می نماید؟

به گزارش موسیقی آتش، ستاره برزیلی به شایعات در خصوص بازنشستگی اش سرانجام داد و اعتراف کرد که از لیونل مسی الهام گرفته است تا رویای خود را زنده نگه دارد.

اعتراف بزرگ نیمار در مورد مسی ، فوق ستاره چه زمانی خداحافظی می نماید؟

به گزارش موسیقی آتش به نقل از گل، نیمار اخیرا گفته است که دوران حرفه ای ملی خود را با برزیل تا جام جهانی 2026 ادامه خواهد داد و لیونل مسی الهام بخش او برای این تصمیم گیری بوده است.

مهاجم 31 ساله پاری سن ژرمن قبل از فینال 2022 در قطر گفته بود که در حال آماده شدن برای خداحافظی با این تورنمنت جهانی است. با این حال، نیمار در خاورمیانه درد زیادی را متحمل شد - زیرا برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب کرواسی شد - و او اکنون می تواند با حضور در جام جهانی بعدی به میزبانی ایالات متحده، کانادا و مکزیک، به تعداد 124 بازی ملی خود بیفزاید.

نیمار به TNT Sports گفته است: من سال به سال پیش می روم تا ببینم چه می گردد. البته یک آرزوی بزرگ هم دارم؛ قهرمانی در جام جهانی.

نیمار به عنوان نماینده کشورش در جام های جهانی 2014، 2018 و 2022 بازی نموده است، اما همچنان منتظر مدال قهرمانی است. او دید که مسی هم تیمی اش در پاری سن ژرمن به انتظار طولانی خود برای افتخار جهانی در قطر انتها داد و موفقیت آرژانتین ثابت کرد که می توان پاداش صبر را گرفت. نیمار اضافه نمود: لئو همواره یک الهام بخش بوده است. او همواره به من یاری و تشویقم می کرد. بدیهی است که با تماشا پیروزی او در 35 سالگی، من هم به آن فکر می کنم.

نیمار اولین بازی خود را برای بزرگسالان برزیل در سال 2010 انجام داد و در حال حاضر 77 گل به ثمر رسانده است. او تنها به یک گل دیگر احتیاج دارد تا بتواند پله افسانه ای را به عنوان برترین گلزن تاریخ سلسائو پشت سر بگذارد.

  • مسی باید به بارسلونا بازگردد | درخواست از مدیران باشگاه برای جذب دو بازیکن
  • رکورددار تاریخ فوتبال فرانسه: نه؛راه بنزما را ادامه نمی دهم
منبع: همشهری آنلاین

به "اعتراف بزرگ نیمار در مورد مسی ، فوق ستاره چه زمانی خداحافظی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف بزرگ نیمار در مورد مسی ، فوق ستاره چه زمانی خداحافظی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید