اثر نویسنده یزدی نامزد جایزه قلم زرین شد

به گزارش موسیقی آتش، رئیس حوزه هنری استان یزد با اشاره به ظرفیت هنرمندان بومی دارالعباده گفت: رمان حام فراوری حوزه هنری یزد نامزد دریافت جایزه قلم زرین شد.

اثر نویسنده یزدی نامزد جایزه قلم زرین شد

به گزارش گروه فرهنگی موسیقی آتش، محمدصادق کوچک زاده عصر دیروز در جمع موسیقی آتش حاضر شد و با اشاره به اعلام اسامی نامزد های بخش داستان دو گروه بزرگسال و کودک و نوجوان نوزدهمین جایزه قلم زرین اظهار کرد: رمان حام نوشته جلال توکلی نویسنده و پژوهشگر یزدی در میان نامزد های بخش بزرگسال این جشنواره حضور دارد.

وی هنرمندان دارالعباده را از جمله هنرمندان شاخص کشور دانست و اضافه کرد: این اثر به افشای ماهیت شیطانی، تروریستی و جنون آمیز دولت و ارتش آمریکا می پردازد.

رئیس حوزه هنری یزد گفت: این کتاب به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد در 404 صفحه و قطع رقعی به وسیله انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

کوچک زاده توضیح داد: نویسنده با تحقیق و پژوهش گوشه هایی از حقیقت اهریمنی و هویت پلید و شیطانی ارتش اشغالگر و تروریست آمریکا در عراق را در این کتاب آشکار ساخته است و مخاطب با مطالعه آن به برنامه ها و طرح های شوم نظام سلطه و مدعیان حقوق بشر در دنیا بویژه خاورمیانه پی می برد.

ترویج فرهنگ کتابخوانی، حفظ ارزش های والای اخلاقی دینی و رشد و شناسایی ادبیات هدفمند و ارزش مدار از جمله اهداف این جشنواره است.

برگزیدگان نوزدهمین دوره جایزه قلم زرین 14 تیرماه همزمان با روز قلم در کتابخانه مرکزی نهاد کتابخانه ها در تهران معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اثر نویسنده یزدی نامزد جایزه قلم زرین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر نویسنده یزدی نامزد جایزه قلم زرین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید