والیبال

شروع اردوی تیم ملی والیبال بانوان با 18 بازیکن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زنان ایران از روز چهارشنبه دهم فروردین ماه 1401 در کمپ تیم های ملی (کمپ چمران) شروع خواهد شد.

24 خرداد 1401

ایران برنامه والیبال بازی های آسیایی را تغییر داد

تهران (پانا) - کنفدراسیون والیبال آسیا با پیشنهاد رئیس فدراسیون والیبال ایران، تاریخ مسابقات والیبال بازی های آسیایی 2022 چین را تغییر داد.

5 اردیبهشت 1401

لیگ برتر والیبال، تیمی جلودار سپاهان نیست

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر پیروز به شکست شهداب شد تا همچنان به عنوان تیم بدون شکست این مسابقات در صدر جدول باقی بماند.

12 اسفند 1400

انعکاس در المپیک توکیو

برخی عکاسان مستقر در رویدادهای المپیک توکیو عکس های جالبی از این رقابت ها ثبت کرده اند که همگی دارای یک ویژگی مشترک هستند: انعکاس.

22 مرداد 1400

به امتیاز کامل پیروزی مقابل آذرباتری نیاز داشتیم

به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر تیم آذر باتری ارومیه را شکست داد.

21 بهمن 1399

داورزنی: پول کولاکوویچ آماده است، او مثل فوتبالی ها نمی گردد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: مطالبات کولاکوویچ آماده است و ظرف یکی دو روز آینده به وسیله سیستم بانکی به حساب این مربی واریز خواهد شد.

10 مرداد 1399

ارومیه نمی تواند همزمان دو تیم در لیگ برتر والیبال داشته باشد

شهرام عظیمی در مصاحبه با خبرنگاران درباره اصلاح آئین نامه مسابقات لیگ برتر والیبال و عدم اجازه حضور دو تیم از یک شهر در این مسابقات گفت: این بند در گذشته نیز در آئین نامه وجود داشت و از مرکز استان، دو تیم نمی توانند در لیگ برتر حضور داشته باشند.

30 تیر 1399

فتح قله با دو عصای فلزی

کودکی اش با درد و رنج بیماری راشیتیسم گذشت. وقتی بچه های هم سن و سالش سرمستانه به بازی و شادی مشغول بودند پاهای نحیفش توان دویدن و همبازی شدن با بچه ها را از او می گرفت.

1 اردیبهشت 1399