چهره مجذوب کننده لیگ از سپاهان می آید؟

به گزارش موسیقی آتش، برای سپاهان که ژوزه مورایس، دستیار سابق مورینیو و هوگو آلمیدا، ستاره سابق فوتبال پرتغال را به عنوان اعضای کادر فنی جدیدش به اصفهان کشانده، پایانی جز قهرمانی راضی کننده نخواهد بود.

چهره مجذوب کننده لیگ از سپاهان می آید؟

رتبه سوم فصل گذشته با نویدکیا نتیجه خوشایندی برای هواداران نبود، بخصوص اینکه بدون احتساب امتیازات منفی گل گهر، این تیم در جدول یک رده پایین تر می رفت. کاپیتان سابق سپاهان با تکیه بر مهره های تهاجمی فوق العاده اش تیمی هجومی ساخته بود، ولی شکنندگی در فاز دفاع این تیم را از کورس قهرمانی خارج کرد.

انتخاب مورایس که سابقه قهرمانی در لیگ کره و عربستان را دارد به معنی این است که سپاهان در فصل تازه رقیب سرسختی برای استقلال و پرسپولیس خواهد بود. سپاهان در شروع پنجره جابجایی چند بازیکن کلیدی اش را از دست داد، ولی مربی پرتغالی مصمم است که جا های خالی را پر کند و با تیمی کامل وارد لیگ شود.

او مدتی است که تمریناتش را شروع کرده و با آنالیز بازیکنان موجود و البته آنالیز بازی های فصل گذشته، می خواهد تیمش را در تمام خطوط تقویت کند. مورایس توجه ویژه ای به بازسازی خط دفاع تیمش دارد و نمی خواهد سپاهان مثل فصل قبل از همان نقطه آسیب ببیند. سپاهان در قلب دفاع گولسیانی را از دست داد و پیش از آمدن مورایس، محمد دانشگر به تیم اصافه شد، ولی گفته می شود که مورایس خواهان یک مدافع خارجی دیگر است تا خیالش برای این منطقه کلیدی راحت شود. سپاهان در این پست نژادمهدی را هم دارد، ولی به پورقاز 35 ساله اجازه جدایی داده شد.

سپاهان که در دفاع راست دانیال اسماعیلی فر را از دست داده، با خرید رامین رضاییان باتجربه خیال هواداران را بابت این پست راحت کرد. رضاییان نیم فصل دوم در پرسپولیس نمایش خوبی داشت، ولی گل محمدی به دلیل برخی اختلافات نخواست که دوباره با او همکاری کند.

سپاهان برای جانشینی سروش رفیعی سراغ مانوئل فرناندز، ملی پوش سابق پرتغالی رفته است. رفیعی فصل گذشته حدود نیمی از بازی ها در ترکیب اصلی بود و دو گل و پنج پاس گل به نامش ثبت شد. با این حال ترافیک سپاهان در خط میانی و حضور استعدادی مثل یاسین سلمانی احتمالاً اجازه نخواهد داد جای خالی این هافبک خیلی احساس شود.

این موضوع درباره سجاد شهباززاده که فصل گذشته بیشتر در گوش چپ بازی کرد و شش گل برای سپاهان زد هم صدق می کند. سپاهان در آستانه توافق با الویس کامسوبا، بازیکن اف. سی. سیدنی است که قابلیت بازی در هر دو گوش راست و چپ را دارد. سپاهان با مورایس یکی از تیم های مجذوب کننده لیگ بیست و دوم خواهد بود و اردوی ترکیه فرصت خوبی است تا مربی پرتغالی ایده هایش را به بازیکنان این تیم منتقل کند. او یکی از مربی های مهمی است که در سال های گذشته به لیگ برتر آمده و استقلال و پرسپولیس علاوه بر رقابت همیشگی باید مراقب سپاهان مورایس در کورس قهرمانی هم باشند.

ایران ورزشی

منبع: فرارو

به "چهره مجذوب کننده لیگ از سپاهان می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره مجذوب کننده لیگ از سپاهان می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید