مجموعه آزادی خواهان تغییر زمان بازی استقلال

به گزارش موسیقی آتش، قدرت الله سیف می گوید برای رفاه حال کارکنان مجموعه ورزشی آزادی خواستار برگزاری زودهنگام تر ملاقات دو تیم استقلال و ذوب آهن شده است.

مجموعه آزادی خواهان تغییر زمان بازی استقلال

به گزارش گروه ورزشی موسیقی آتش، طبق برنامه ریزی سازمان لیگ ملاقات روز آینده آبی پوشان تهرانی مقابل سبزپوشان اصفهانی ساعت 22:15 دقیقه برنامه ریزی شده است و این در حالی است که حالا باتوجه به زمان اتمام بازی که در دقایق ابتدایی روز دوشنبه خواهد بود، قدرت الله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی در جلسه هماهنگی پیش از بازی، درخواست خود را برای برگزاری زودهنگام تر این بازی مطرح نموده است.

در جلسه هماهنگی پیش از این مسابقه مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به ساعات منع تردد که مسائل زیادی برای برای کارمندانش در بازگشت به خانه هایشان ایجاد خواهد نمود، خواستار برگزاری این بازی حول و حوش ساعت 21 و تقریبا 30 دقیقه پس از اذان مغرب به افق تهران شده است.

قدرت الله سیف در گفتگویی ضمن تایید این خبر، بیان کرد که منتظر خبر نهایی مسئولان درباره این موضوع است.

لازم به ذکر است روز آینده دو بازی دیگر در چارچوب هفته بیست و دوم برگزار خواهد شد؛ در یکی از این مسابقات تیم فوتبال سپاهان از ساعت 20:25 دقیقه در استادیوم نقش دنیا از پرسپولیس میزبانی خواهد نمود و دقایقی بعدتر نیز پیکان در شهرقدس باید پذیرای تراکتور باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجموعه آزادی خواهان تغییر زمان بازی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه آزادی خواهان تغییر زمان بازی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید