فراوری نماهنگ برای یک اربعین متفاوت

به گزارش موسیقی آتش، یکی از خوانندگان فعال آثار مرتبط با مضامین انقلابی و حماسی از فراوری و انتشار چند قطعه موسیقایی با موضوع شهدای نیروی انتظامی و ایام سوگواری اربعین اطلاع داد.

فراوری نماهنگ برای یک اربعین متفاوت

به گزارش گروه فرهنگی موسیقی آتش، محسن توسلی از خوانندگان فعال آثار انقلابی و حماسی ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی اعلام کرد: کاری را برای ایام سوگواری اربعین آماده نموده ایم که هم اکنون مشغول آماده سازی نماهنگ برای آن هستیم. این نماهنگ با توجه به حال و هوای متفاوت اربعین حسینی سال جاری از شکل و شمایل متفاوتی برخوردار است که امیدوارم مورد قبول دوستداران حضرت سیدالشهدا (ع) قرار گیرد. این قطعه با شعر مجتبی صمدی سحاب و تنظیمی جدید از مالک سویدان از کشور لبنان اجرا می گردد.

وی ادامه داد: از چندی پیش هم کاری را در گرامیداشت شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و هفته نیروی انتظامی آماده نموده بودیم که قبلاً هم درباره آن در قالب همکاری مان با صابر خراسانی شاعر شناخته شده کشور اطلاع رسانی نموده بودیم. در این قطعه حامد عسگری شاعر، امید رهبران تنظیم کننده و موسسه شهدای ناجا به عنوان تهیه کننده حضور دارند.

این خواننده در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: اثر دیگری را نیز به سفارش پلیس فاتب فراوری می کنیم که این اثر نیز به مناسبت هفته نیروی انتظامی تهیه شده است. در این اثر قاسم صرافان به عنوان ترانه سرا و امید رهبران به عنوان تنظیم کننده حضور دارند. طبق برنامه ریزی ها قرار است از این اثر یک نماهنگ نیز منتشر گردد.

محسن توسلی از جمله خوانندگان شناخته شده ترانه های انقلابی است که طی سال های اخیر فعالیت های زیادی در عرصه فراوری آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه بر اجرا های زنده ای که در کشورمان داشته در بعضی کشور های اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراوری نماهنگ برای یک اربعین متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری نماهنگ برای یک اربعین متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید