امکانات و تفاوت کلاس های پروازی در پروازهای هند

به گزارش موسیقی آتش، کلاس های پروازی هواپیماها به هند

با فرارسیدن فصل پاییز و سرد در نیمه دوم سال، تورهای برگزار شده به مقصد هند بیشتر شده و کلاس های پروازی هواپیماها به هند شامل 3 کلاس پروازی خواهد بود. کلاس پروازی فرست کلاس (First Class)، بیزینس کلاس یا اکسکیوتیو کلاس (Executive Class) و اکونومی کلاس (Economy Class) از جمله کلاس های پروازی به مقصد هند هستند که بسته به نوع ایرلاینی که برای پرواز انتخاب می کنید، می توانید یک کلاس پروازی بلیط هواپیمای هند را بخرید. در مجله اینترنتی خبرنگاران شما را با کلاس های پروازی هواپیماها به هند آشنا خواهیم کرد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت خرید آنلاین پرواز دهلی یا بمبئی در سایت خبرنگاران مراجعه کنید یا با مشاورین ما با شماره 8540-021 تماس بگیرید.

امکانات و تفاوت کلاس های پروازی در پروازهای هند

امکانات پروازهای اکونومی برای پروازهای هند

اگر با تورهای موسیقی آتش به مقصد شهرهای دهلی، آگرا و جیپور هند سفر می کنید، با هواپیمایی ماهان و بدون توقف به هند خواهید رفت. پروازهای بین المللی ماهان با کلاس پروازی اکونومی در کابین دارای 31 جایگاه بوده و امکانات و خدمات راحت و متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد. در جلوی هر جایگاه مانیتور و صفحه نمایشگر 42 اینچی قرار گرفته که تمام اطلاعات پروازی را از قبیل ارتفاع و سرعت هواپیما و … را برایتان به نمایش می گذارد. بعلاوه در طول پرواز برنامه و فیلم های سرگرم کننده و گاهی طنز برای گذراندن اوقات پرواز برایتان پخش می گردد. بسته به سلیقه خود می توانید از بین غذای هندی، غذای بچه ها، غذای کم نمک، غذای دریایی، غذای گیاهی، غذای گیاهی هندی-آسیایی، غذای دیابتی، غذای کم چرب و بسیاری از غذاهای متنوع دیگر را به صورت آنلاین و قبل از پرواز خود سفارش دهید. مهمانداران خوشروی ماهان بعلاوه می توانند به شما انواع مجلات را پیشنهاد دهند.

اگر با پروازهای ایرایندیا به سمت هند یا هر مقصد دیگری پرواز می کنید امکانات زیر را در پروازهای ارزان و اکونومی پیدا خواهید کرد:

  • انتخاب غذاهای قاره ای یا هندی از دو منوی غذاخهای تمام گیاهی یا گوشتی برای پروازهای بین المللی این ایرلاین
  • نوشیدنی های خنک و سالم گیاهی در پروازهای داخلی هند
  • صفحه نمایش در روبروی هر جایگاه برای تماشای فیلم های سینمایی
  • انتخاب غذا از منوی درون هواپیما
  • سیستم روشنایی و کنترل درجه حرارت و دمای درون کابین که پیشرفته شده است.

اگر پروازهای الامارات یا قطر ایرویز را انتخاب کنید پرواز شما به سمت هند با یک توقف خواهد بود. با این حال تمام موارد گفته شده برای بلیط پرواز ماهان نیز فراهم خواهد بود. اگر در پی اطلاعات بیشتر از امکانات و خدمات این کلاس های پروازی هواپیماها به هند هستید، می توانید به مطالب زیر در مجله اینترنتی موسیقی آتش مراجعه کنید.

مروری بر کیترینگ و غذای هواپیمایی قطر ایرویز | معرفی هواپیمایی امارات

امکاناتی برای مسافران کاری و بازرگانان در بیزینس کلاس

با اینکه پرواز بیزینس کلاس تنها برای پروازهای ایرایندیا فراهم است و این ایرلاین از ایران به هند پرواز ندارد اما با پروازهای ایرلاین هایی همچون عمان، ایرفلوت، قطر ایرویز و الامارات می توانید از امکانات بیزینس کلاس نیز برخوردار شوید. امکانات و خدمات زیر را در این کلاس های پروازی هواپیماها به هند می توانید پیدا کنید:

  • کابین های بزرگ و جایگاه های نرم پلاستیکی
  • جایگاه راهرویی یا جایگاه در کنار پنجره برای هر مسافر در هواپیما 747
  • غذاهای قابل تعویض و بسته به انتخاب خودتان به همراه با نوشیدنی های خنک
  • امکانات ثبت نام و چک-این به صورت خصوصی
  • امکانات سالن برای هر مسافر

پرواز فرست کلاس

تعریفی نو برای پرواز فرست کلاس به هند را می توان در پروازهای هند تجربه کرد. اگر پرواز خود را از بین کلاس های پروازی هواپیماها به هند از ایرلاین های هند مانند ایرایندیا بخرید می توانید از مزایای فرست کلاس برخوردار شوید. هر چند از ایران به مقصد هند، تمام پروازها به صورت اکونومی برگزار می گردد ولی از مقاصدی همچون دوبی یا ترکیه می توانید پرواز خود را به صورت فرست کلاس و با پروازهای ایرایندیا بخرید. در این پرواز تجربه نوی از لاکچری و لوکس بودن را خواهید گذراند. از قدم گذاشتن بر روی کفپوش بسیار نرم و فرش کف راهرو هواپیما گرفته تا زیبایی خاص و منحصر به فرد جایگاه ها و امکانات هر شخص شما را متعجب خواهد نمود.

تمام جایگاه های این قسمت نو، با امکانات مدن و راحتی فوق العاده و توانایی خم شدن تا 180 درجه برای خوابیدن و استراحت به شما امکان برطرف خستگی را در طول سفر خواهد داد. در نتیجه در هنگام فرود هواپیما بسیار پرانرژی و سرحال همچون زمان آغاز سفر خود، خواهید بود. وجود دو جایگاه چسبیده به هم به شما این امکان را می دهد که بسته به سلیقه خود، جایگاه سمت راهرو یا جایگاه کنار پنجره را انتخاب کنید. با این حال طراحی جایگاه ها به گونه ای است که هرگز شما را در وسط و بین دو راهرو قرار نمی دهد.

طراحی بسیار خاص هندی در هر مکانی که نشسته اید به شما امکان تماشای منظره ها زیبایی از فضا را خواهد داد. نمایشگری که در جلویتان قرار گرفته در هر زمان، اطلاعاتی همچون الگوی پرواز، ارتفاع هواپیما و سرعت را به شما نشان می دهد. بعلاوه دیگر اطلاعات مورد نیازتان را هم می توانید در این نمایشگر جستجو کنید. تمام خدمه هواپیما با سابقه فراوان و بسیار ماهر بوده، مهربانانه شما را هدایت نموده و امکانات مورد نیازتان را فراهم می آورند. خدمه پرواز همواره لبخند بر لب داشته و با رفتاری همواره دلربا در خدمتتان خواهند بود، به گونه ای که ممکن است تصور کنید که تنها مسافر درون هواپیما هستید. کابین فرست کلاس در هواپیماهای این ایرلاین تنها 12 جایگاه گنجایش دارد.

غذای لذیذ ایرایندیا نوش جانتان!

بسیاری از انواع نوشیدنی ها و غذاها را در این کلاس های پروازی هواپیماها به هند می توانید درخواست دهید. تمام غذاهای این ایرلاین را می توانید امتحان کنید. از گوشت کباب شده بره گرفته تا املت پنیر پارمیزان و کباب مرغ مالایی. غذاهای محلی هند مانند همچون گوشت کورما شاهی سلطنتی در این ایرلاین سرو می شوند. بسیاری از غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه خود را حتی می توانید به صورت آنلاین و قبل از پرواز سفارش دهید تا طعم سفر و پروازی خوش را بچشید.

منبع: airindia.in

منبع: الی گشت

به "امکانات و تفاوت کلاس های پروازی در پروازهای هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات و تفاوت کلاس های پروازی در پروازهای هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید