ارومیه نمی تواند همزمان دو تیم در لیگ برتر والیبال داشته باشد

به گزارش موسیقی آتش، شهرام عظیمی در مصاحبه با خبرنگاران درباره اصلاح آئین نامه مسابقات لیگ برتر والیبال و عدم اجازه حضور دو تیم از یک شهر در این مسابقات گفت: این بند در گذشته نیز در آئین نامه وجود داشت و از مرکز استان، دو تیم نمی توانند در لیگ برتر حضور داشته باشند.

ارومیه نمی تواند همزمان دو تیم در لیگ برتر والیبال داشته باشد

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که پس چطور سایپا و پیکان هر دو از تهران در مسابقات حضور دارند، گفت: تهران پایتخت است، شرایط تهران متفاوت می باشد. تهران پتانسیل برگزاری مسابقات را دارد. تیم های سایپا و پیکان در تهران مسابقه می دهند و با کمترین میزان اشتباه مسابقات برگزار می گردد ولی در ارومیه حساب کنید در دو تیم چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاحات آئین نامه به تصویب مجمع خواهد رسید یا خیر افزود: بنده پیشنهاد دهنده این موضوع هستم. اساس آن را طوری آماده نموده ایم که مبنای عینی و نظری پشت تمام موضوعات است. با توجه به شناختی که از اعضای هیئت رئیسه دارم همه انسان های خبره، کارکشته و متخصص هستند که امیدوارم رأی بیاورند.

عظیمی در پاسخ به این سوال که پس در صورت رأی آئین نامه، ارومیه نمی تواند دو تیم در مسابقات لیگ برتر داشته باشد گفت: قطعاً ارومیه در حال حاضر هم نمی تواند دو تیم در مسابقات داشته باشد چرا که آئین نامه از قبل هم همینطور بوده است. در جلسه ای هم که مدیرعامل شهرداری جوان ارومیه حضور داشت به طور شفاهی متعهد شد که از ارومیه دو تیم نخواهند داشت و مقدمات حامی اقتصادی را فراهم می نمایند تا این تیم از شهرستانهای استان در مسابقات حضور داشته باشد.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چه زمانی آئین نامه مصوب خواهد شد، گفت: به احتمال زیادی در جلسه ای که در هفته جاری و یا پس از تعطیلات عید فطر برگزار گردد هیئت رئیسه در این زمینه تصمیم گیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارومیه نمی تواند همزمان دو تیم در لیگ برتر والیبال داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارومیه نمی تواند همزمان دو تیم در لیگ برتر والیبال داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید